Η γραμμή 56 Ωραιόκαστρο ανατίθεται στα ΚΤΕΛ;

Όπως αποκάλυψε ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Στέφανος Τσόλης και ο πρόεδρος των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ Δ. Τσερμενίδης μιλώντας στο Ράδιο Θεσσαλονίκη, 26 γραμμές που σήμερα εκτελούν τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ  θα εκχωρηθούν στα ΚΤΕΛ το επόμενο διάστημα, εφόσον φυσικά τελεσφορήσουν οι διαβουλεύσεις  μεταξύ των δύο πλευρών.

Σύμφωνα με τον κ. Τσόλη εφόσον οι διαβουλεύσεις ολοκληρωθούν η σύμβαση θα υπογραφεί στις αρχές Οκτωβρίου, και στην συνέχεια θα χρειαστεί περίπου 1,5 μήνας για την προμήθεια και την προετοιμασία των νέων λεωφορείων.

Για να ανταποκριθούν τα ΚΤΕΛ θα προμηθευτούν μέσω lLeasing 120 λεωφορεία, ενώ θα πρέπει να γίνουν και προσλήψεις 300 νέων οδηγών.

Η τιμή του εισιτηρίου θα παραμείνει η ίδια. Σύμφωνα με τον πρόεδρο πρόκειται για συμφωνία συμφέρουσα, δεδομένου ότι η χιλιομετρική αποζημίωση που θα παίρνει το ΚΤΕΛ για κάθε χιλιόμετρο είναι στο 1,5 ευρώ όταν στον ΟΑΣΘ το αντίστοιχο κόστος ανέρχεται στα 3,5 ευρώ.

Ποιες γραμμές θα ανατεθούν στα ΚΤΕΛ εφόσον πέσουν οι υπογραφές της συμφωνίας

Σ.Σ. –Λαχαναγορά, Βούλγαρη-Ζώνη Καινοτομία, Σ.Σ.-Καλοχώρι, Κοιμητήρια-Ελευθέριο (Τοπικό), Σίνδος- Σ.Σ., Σίνδος τοπικό δρομολόγιο, Σ.Σ-Ιωνία, Σταυρούπολη(γραμμή 55), Ωραιόκαστρο (γραμμή 56), Ν. Σ.Σ. –Ωραιόκαστρο, Τοπικό Πεύκα, Οικσμός 751 Πανόραμα, Οικισμός Μακεδονία Πανόραμα,  Χορτιάτης – Διασταύρωση Χορτιάτη, Χαριλάου-Θέρμη, ΙΚΕΑ –Τριάδι, ΙΚΕΑ-Επανωμή, ΙΚΕΑ-Αγγελοχώρι, Ν. Μηχανιώνα-Επανωμή, ΙΚΕΑ- Αεροδρόμιο, Θεσσαλονίκη-Μάλγαρα, Θεσσαλονίκη-Κουφάλια, Λαγκαδας-Θεσσαλονίκη (φτάνει ως τα πανεπιστήμια), Θεσσαλονίκη-Μελισσοχώρι, Θεσσαλονίκη- Βασιλικά, Θεσσαλονίκη-Μεσημέρι.

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας:
fb-share-icon
, , ,