Η “Συνεργασία τώρα” για την ενδεχόμενη συνεργασία ΟΑΣΘ – ΚΤΕΛ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

«Πληροφορούμε τον νεοεκλεγέντα δήμαρχο Ωραιοκάστρου και το επιτελείο του ότι το Ωραιόκαστρο απέκτησε αστική συγκοινωνία το 1979. Τότε ήταν μια μικρή κοινότητα των 2.500 κατοίκων και με την ένταξη στον ΟΑΣΘ των γραμμών του 54 ΚΤΕΛ (προαστίων) το Ωραιόκαστρο μπήκε στον ‘’χάρτη’’ του συγκοινωνιακού σχεδιασμού του πολεοδομικού συγκροτήματος και αναβάθμισε τις συγκοινωνίες του.

Σήμερα, σαράντα χρόνια μετά, το Ωραιόκαστρο είναι μια πόλη των 30.000 κατοίκων και κάποιοι δρομολογούν την επιστροφή στο παρελθόν γιατί έτσι τους βολεύει! Και ο δήμαρχος διαβουλεύεται μαζί τους χωρίς καν να συζητήσει το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο.

Είναι ευχάριστο και ακίνδυνο με το “καλημέρα” να υπογράφει συμβάσεις κατασκευής έργων που πολλοί προηγουμένως μόχθησαν για να ωριμάσουν, το θέμα, όμως, της γραμμής 56 του ΟΑΣΘ για την αστική σύνδεση του Ωραιοκάστρου με το πολεοδομικό συγκρότημα, είναι ένα θέμα μείζονος στρατηγικής και αναπτυξιακής σημασίας για τον δήμο μας. Και ως τέτοιο θα πρέπει να αντιμετωπισθεί από κοινού και όχι με μεμονωμένες ενέργειες. 

Η γραμμή 56 του Ωραιοκάστρου θα πρέπει και στο μέλλον να αποτελεί τμήμα του μητροπολιτικού συγκοινωνιακού σχεδιασμού του πολεοδομικού συγκροτήματος και όχι του περιφερειακού σχεδιασμού με το ΚΤΕΛ νομού Θεσσαλονίκης (πρώην 39 ΚΤΕΛ).

Θα προτείναμε στον νέο δήμαρχο να διαθέσει την ενέργειά του στη διεκδίκηση:

-περισσότερων λεωφορείων του ΟΑΣΘ για τη γραμμή 56, 

-της δημιουργίας της γραμμής 56 Εξπρές έως τα Πανεπιστήμια με 10 δρομολόγια καθημερινά για να εξυπηρετεί φοιτητές και εργαζόμενους,

-της επέκτασης δρομολογίων της γραμμής 27 μέχρι τη Συμμαχική οδό για την εξυπηρέτηση των κατοίκων του οικισμού Αγίου Γεωργίου και των εργαζομένων στη Βιοτεχνική Περιοχή, θέματα τα οποία είχαμε ωριμάσει μέχρι το 2014 αλλά στην συνέχεια δεν υλοποιήθηκαν».   

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας:
fb-share-icon
, ,