Με αναφορά στο ρεπορτάζ του Polites Oraiokastrou σχετικά με τη χρηματοδότηση των ηλεκτρικών ποδηλάτων που δεν πήρε τελικά ο Δ. Ωραιοκάστρου ξεκίνησε την ανάρτησή του ο Η. Τσακαλίδης, και με ρωτήματα προς τον Π. Τσακίρη για τους λόγους που «χάθηκαν» οι 256.000 ευρώ, κατέληξε.
Στο ενδιάμεσο υπήρξαν αναφορές από τον κ. Τσακαλίδη σε άλλους δήμους που ήδη παρέχουν στους δημότες τους δωρεάν μετακινήσεις με ηλεκτρικά ποδήλατα. Ο κ. Τσακαλίδης ζήτησε επίσης σαφείς απαντήσεις από τον δήμαρχο Ωραιοκάστρου σχετικά και με τον προγραμματισμό δημιουργίας σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων (χρηματοδότηση 44 χιλ. ευρώ) που επίσης είχε ανακοινώσει πριν από περίπου δύο χρόνια.
Ακολουθεί η ανάρτηση του δημοτικού συμβούλου της αντιπολίτευσης:
Αφορμή για τη σημερινή μου ανάρτηση αποτέλεσε ρεπορτάζ τοπικής ενημερωτικής ιστοσελίδας σύμφωνα με το οποίο παραπέμφθηκε στις καλένδες η προμήθεια ηλεκτρικών ποδηλάτων για την οποία πανηγύριζε η σημερινή διοίκηση. Το ερώτημα βεβαίως που προκύπτει είναι γιατί παραπέμφθηκε στις καλένδες; Μας «απένταξαν», ήταν η απάντηση του Δημάρχου.
Το ερώτημα όμως εξακολουθεί να παραμένει: Γιατί εμείς «όχι» την ίδια στιγμή που αρκετοί δήμοι μπήκαν στο πρόγραμμα και υλοποίησαν το έργο; Στην ίδια «μοίρα» ήμασταν με τους Θέρμης (317.964,04 ευρώ), Πολυγύρου (316.668,24 ευρώ), Λάρισας (441.918,16 ευρώ) και πολλούς άλλους.
Και οι τρεις μαζί προσέφεραν πριν από λίγους μήνες στους δημότες τους 150 ηλεκτρικά ποδήλατα στο σύνολο, ενώ εμείς το απόλυτο μηδέν. Σημειωτέον ο δήμαρχος Πολυγύρου ανέφερε ότι «…είχαμε απενταχθεί αρχικώς, το αντιληφθήκαμε έγκαιρα, κινητοποιηθήκαμε έγκαιρα και καταφέραμε το επιθυμητό αποτέλεσμα…». Τι πραγματικά συνέβη λοιπόν; Θυμίζω πως τότε, με αποφάσεις της Ο.Ε τόσο το 2021 όσο και το 2022, ενέκρινε και την «Ενίσχυση Μικροκινητικότητας στον δήμο Ωραιοκάστρου, προϋπολογισμού 247.965,28 ευρώ» αλλά και την «Παροχή υπηρεσιών Συμβούλου Παρακολούθησης του Προγράμματος, ποσού 8.000 ευρώ.»
Το δε ποσό μάλιστα των 247.965,28 ευρώ συμπεριλήφθηκε στον προϋπολογισμό του 2023!Και το «κερασάκι στην τούρτα» , χρεωθήκαμε ως δήμος μ ένα κονδύλι πάνω από 30.000 ευρώ για μελέτη που αφορούσε σε σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Όλα αυτά πάνε στο βρόντο από αδιαφορία της διοίκησης;
Ήρεμα ρωτάω. Μιας διοίκησης που το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να αναθέτει σε ιδιώτες την υπηρεσία πρασίνου για 4 χρόνια έναντι 1.400.000 ευρώ, που φορτώνει προεκλογικά τον δήμο με δάνειο 1.500.000 ευρώ για ασφαλτοστρώσεις ( με αποδεδειγμένες ασφαλτοστρώσεις σε ακίνητα πολιτών για εγκλωβισμό της ψήφου τους), που δεσμεύει 1 εκατ. ευρώ για επιβατικά και πολυτελή τζιπ και πολλά άλλα. Να περιμένει λοιπόν κανείς απάντηση για την απένταξη του έργου των ηλεκτρικών ποδηλάτων και τους σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων;
Διαβάστε επίσης: