Κοροναϊός: Συστάσεις από τη ΔΕΗ

Να αποφύγουν τις επισκέψεις στα καταστήματα της ΔΕΗ και να επιλέξουν τηλεφωνική ή ηλεκτρονική επικοινωνία για τα θέματα που τους απασχολούν, συνιστά η επιχείρηση στους πελάτες της ενώ παράλληλα έχει λάβει μέτρα για την προστασία των εργαζομένων και την απρόσκοπτη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.

Ειδικότερα, για να μην υπάρχει συνωστισμός και ουρές στα καταστήματα και κυρίως για να προστατευθεί η υγεία τους, η ΔΕΗ συνιστά στους καταναλωτές να χρησιμοποιούν τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης και συγκεκριμένα:

  • Το τηλεφωνικό κέντρο 11770
  • Την ιστοσελίδα της ΔΕΗ, όπου μπορούν να επιλέξουν το σύνδεσμο:
  • https://www.dei.gr/el/h-dei-sas-apanta και να στείλουν μήνυμα στις υπηρεσίες της ΔΕΗ για το θέμα που τους αφορά.

Παράλληλα, η ΔΕΗ ενθαρρύνει την ηλεκτρονική πληρωμή των λογαριασμών μέσω της ιστοσελίδας της και χωρίς καμία προμήθεια στο σύνδεσμο:

ή την ηλεκτρονική πληρωμή μέσω τραπεζών.

Η ΔΕΗ επανεξετάζει καθημερινά τα νέα δεδομένα με γνώμονα το επιχειρησιακό σχέδιο, που έχει εκπονήσει και υλοποιεί, σε συνεχή επικοινωνία με τις αρμόδιες Αρχές.

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας:
fb-share-icon
, , ,